Casa DeVeritas

Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Nytagna bilder på Cleo...

Av Frida - 5 februari 2009 01:03

När jag tittar på dem inser jag med ens att hon har blivit vuxen. Hon har alltid varit bebban i gänget. Ända tills nu. Hon har vuxit upp och blivit en mogen dam med en vansinnigt trevlig personlighet. Hon har en stor portion egen vilja, ett gott självförtroende, samarbetsvillig men alltid med sista ordet....

Hon har lärt mig så oändligt mycket. Som valp var hon en handfull, som det C-barn hon är :-) Och jag skall villigt eränna att jag slet mitt hår stundtals. Men fostrad med oändligt med kärlek och respekt har hon utvecklats till denna underbara tjej! Jag är så oerhört stolt över henne!

Hon upphör alldrig att förvåna mig. Den lilla skitloppan:-)

 
 
Åsa & Mr T

Åsa & Mr T

5 februari 2009 05:52

ÅHHHHHHHHHHHHHHHH fina fina tjejen. En personlighetsbeskrivning som låter suverän :) Blir det F eller G efter henne?? ;)Kram från Skåneland!

http://www.nogg.se/Titan

 
Ingen bild

Emmelie

5 februari 2009 06:37

Jätte fin är hon :). Gillar din hemsida och dina hundar! (Y).
Ha de bra :)
/// Emmelie

 
Caisa

Caisa

5 februari 2009 11:18

Snygga snygga syrran!!!

Ser släktdragen då jag kollar på min C-dam här hemma, kanske vi ska sluta kalla de fröknar? De har ju som du skriver blivit rätt vuxna (stundvis iaf).

Kramen från mig o Kråkis

http://fyrfotingarna.se

 
Ingen bild

Maria

5 februari 2009 13:31

Halloj i stugan, konstigt att det känns bättre "bara" av att prata av sig. Har tom fått lite extra gjort här hemma :-)
kram!
(-: ps du e bäst - ingen protest ds :-)

 
Ingen bild

Sabine/Dino

5 februari 2009 13:32

Två mörka ögon och leendet du gav mig och ingenting var längre som förut...lalala
Mm jaha det är det jag ska göra nu alltså.... slita mitt hår.. ja jag har en kängru från D-kullen (humm var det kängru uppfödning Frida sysslade med!!??!) och just nu så fostrar vi med sliskiga pussar och kramar ,kel och smek i massor ......men Dino tycker sig vara släkt med Tiger i Nalle puh ja han blir inte lycklig om han inte får hoppa och just nu tycks han inte uppskatta mina kärleksförklaringar(iof det som gör susen då han inte får igång mig till kamp). Min olyckliga "lilla" puppe älskling vill bara busa......Vad ska vi göra nu då matte?? kan vi inte kampa lite?men bara lite då kom igen då säger han på sitt språk tassar efter mig var jag än går
( viftar förväntansfullt på svansen, hoppar, hämtar trossar, juckar och apporterar typ allt som han kan komma på mm mm) hihi är han inte söt så säg...det är inte lätt att vara hormonsprittig i inte bara hela kroppen utan knoppen oxå och sjukskriven samtidigt....är det att vara en handfull??
Många kramar från oss i Storvreta och tack för ditt aldrig sinande stöd Frida!!!!

 
Ingen bild

Maria

6 februari 2009 10:40

Vilket charmtroll! jättefin helt enkelt!
kram

 
Ingen bild

Maria

9 februari 2009 16:24

Kom på en sak: är nog inte ensam om att vilja se din sötaste som nyklippt! foto please :-)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 juni 2020 12:43

En kort reflektion att ta med sig denna fredag: Vi som konsumenter (läs:valpköpare) styr efterfrågan på valpar. Punkt.  Utan valpköpare som köper valp från mindre bra avelsmaterial, kommer inte den aveln att överleva. Enkelt. Under veckan som g...

Av Frida - 30 maj 2020 08:29


Då var det dags att börja blogga igen! Jag bubblar av frågor som konstant blir fler och fler och nya perspektiv växer fram.  Digging deep… Jag har nyss levererat min senaste kull, närmare bestämt den nionde i ordningen. Och för varje kull bli...

Av Frida - 16 maj 2020 16:44


... som behöver få komma ut! Vad är väl bättre då än att blåsa liv i den här gamla bloggen. Det finns så mycket som behöver sägas när det kommer till hur vi delar våra liv med djuren, men framför allt behöver jag skriva om avel... Stay tuned!    ...

Av Frida - 30 juli 2015 00:00

Fyra år har gått sedan ni  kom till världen. Gimli, Stina, Gulli & Lima.... Mina älskade små! Mycket glädje har ni spridit här på jorden, och jag hoppas att det blir många år till. En extra varm tanke går till Sebba & Annika som tvingades ta farväl a...

Av Frida - 29 juli 2015 00:15


                 Frasse     Bosse       ... och det är med blandade känslor jag skriver dessa rader... Både lycka och stor sorg. Ett stort grattis till Frasse Fjantsson på fem års dagen!  Hoppas du firas ordentligt idag ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards