Casa DeVeritas

Alla inlägg under juni 2009

Av Frida - 12 juni 2009 07:05

...för världens bästa D-barn ida´!!!!!!!!!!

Tänk att det redan gått ett år sedan Beanie låg här i valprummet och stånkade.... Jag minns det som igår. Jag tar tillfället i akt och tackar er valpköpare för det första året av ett bra samarbete. Tack! Ni har gjort ett strålande jobb!

Hoppas att alla ni D-barn får en riktigt härlig dag med en massa gotta. Och se till att ni hämtar in posten från brevlådan idag ;-)

Så härifrån skickar vi ett gäng födelsedagspussar till Dicken, Duke, Dino, Dixi & Berit! Dillidill får sina pussar framförda personligen :-)

Vi ses nästa vecka då det är dags för röntgen.


Kramar i massor från barndomshemmet!

Av Frida - 10 juni 2009 21:07

Är det en dubbel uppsättning Cayennisar eller är det en Berit i stereo?

Eller månne det vara en av varje....?

Vi får fråga Cayenne-matten. Det är hon som lekt i Photoshop :-)

Tack Caisa för bildbeviset. Nu är det ett faktum. För alla tror jag ;-)

Av Frida - 9 juni 2009 11:44

... närmare bestämt från stilige Conrad och matte Camilla. Conrad ställdes ut i helgen med omdömet att han såg "för ung ut".... Hmmm, jag ser i alla fall en vuxen rottispojk i topptrim :-) Kanske borde jag köpa glasögon...???


Av Frida - 9 juni 2009 11:31

... och matte Emma har debuterat i lägre sök. Ekipaget fixade ett godkänt!

Grattis Emma, vi är mycket stolta över det fina arbete ni utför tillsammans!

Kram från oss med stolta mamma Ambra i spetsen :-)

Av Frida - 6 juni 2009 16:58

Vi har rantat runt i ringen idag, Ambra och jag. Gävle BK: 1:a bkl, 2:a bkk med CK.  Nära skjuter ingen hare. Det vet vi ;-)

Grattis till de andra Devaroxarna som deltog: Angel, Amaya och Condor. Alla tilldelades CK :-)

Dessutom slog lilla Maysan till och blev placerad i Bästa tik och Condor i Bästa Hane! Grattis Mari!

Av Frida - 2 juni 2009 22:56

...hundbilder att dela med mig av. MEN, de måste sorteras först... URK!

Så fort jag gjort det, så kommer de att visas upp. Hav tålamod!

Tills dess delar jag med mig av bilder tagna med mitt nya objektiv. Det är så kul att experimentera! Tralalalaaaaaa.....

Casa DeVeritas säger nu godnatt.

Av Frida - 1 juni 2009 13:24

...att jag ÄLSKAR att fotografera! Hellre än bra men jag lär mig hela tiden. Och dagen till ära har min fantastiske man köpt ett nytt objektiv till mig. WOW!!! Now we´re talking...

En annan nödvändig fotoatiralj är Mamma Scan. I alla fall när man fotar hundar. Hon gör underverk...





Ni ser henne va!?! Mamma Scan... :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards