Casa DeVeritas

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

HIPP HIPP HURRAAAAAA...

Av Frida - 31 december 2009 10:45

... för Världens Bästa Böna som fyller hela 5 år idag!!!!

Hon är en hund man inte vill vara utan. Hon har en personlighet som får vem som helst att blekna. Där Beanie är, där är det glädje.

Hon bjuder på sina tokigheter för jämnan. Och hon har humor med stort H!

Hon älskar att sova sked med matte under täcket. Hela natten. Ibland undrar jag hur hon får luft...?

Jag är så tacksam över att få äga en sån hund som Beanie. Hon lämnar ingen oberörd.

Och jag är så oerhört tacksam över att hon har fått en kull med härliga D-barn. Många av dem är sin mamma upp i dagen...


Tack Åsa för lilla Bönungen! Och en STOR puss till min älskade lilla skrynkla!

Grattis på födelsedagen, Babuschka!

GOTT NYTT ÅR!!!!!


  

 
 
Caisa

Caisa

31 december 2009 11:47

Massor med födelsedagspussar till Bönan!

Cayenne är tacksam över att hon fick lära sig att sitta/ligga på bord av sin snälla Nanny under tiden i urhuset ;)

http://fyrfotingarna.se

 
Marie-Louise W

Marie-Louise W

31 december 2009 12:02

Grattis grattis till härliga Bönan från oss i Sumpan!!

http://mygganosirrah.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Robert

31 december 2009 13:38

Grattis mamsen på 5 årsdagen Önskar Dino med flock.
Passar även på att önska alla ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att ni voffar får nåt gott att äta, Själv ska jag äta märgpipa till middag...//Dino

 
Maria

Maria

31 december 2009 13:50

Hallå där, ett jätte grattis till din fina tjej!
och till dig oxå, för jag är säker på att stor del av hennes fina personlighet har med dig att göra :-) att våga låta sina hundar vara lite egna, och få tillräckligt med utrymme för att blomma! eller nåt :-) GOTT NYTT!!!

http://www.garpenborg.bloggplatsen.se

 
Kristin och Buster

Kristin och Buster

31 december 2009 15:39

Grattis bönan önskar Buster och jag!
Och gott nytt år till de andra 4- och 2-benta i familjen :)

kram på er

http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se

 
Sonen Duke

Sonen Duke

31 december 2009 18:48

Grattis grattis på dig mamsen!!! Hoppas du haft en kanondag och hälsa hela tjocka flocken ett Gott Nytt År från mig och mina tokar till människor :)
Kram

http://www.duke.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sabine,DeVeritas Di Nozo

1 januari 2010 13:01

Kära kära mor grattis på din stora dag!!!!
Vill samtidigt tacka för fin fina julklappen som brevbäraren kom med. Jag slet upp kuvertet snabbt (har fått in snitsen efter julens alla klappar!) mmmmm godis kex och en liten sötis att ta hand om och vårda....den lilla kycklingens hår toffs mitt på huvet tvättar jag fin varje dag!!!
Hälsa urflocken,underbara urmamma,urpappa och lilla söta människovalpen Jeppsson!!!!

 
mLi

mLi

2 januari 2010 16:41

Grattis i efterskott fina Beanie! :) Hoppas du fick en fin födelsedag hihi...
Kram till er alla

http://rackarunge.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 juni 2020 12:43

En kort reflektion att ta med sig denna fredag: Vi som konsumenter (läs:valpköpare) styr efterfrågan på valpar. Punkt.  Utan valpköpare som köper valp från mindre bra avelsmaterial, kommer inte den aveln att överleva. Enkelt. Under veckan som g...

Av Frida - 30 maj 2020 08:29


Då var det dags att börja blogga igen! Jag bubblar av frågor som konstant blir fler och fler och nya perspektiv växer fram.  Digging deep… Jag har nyss levererat min senaste kull, närmare bestämt den nionde i ordningen. Och för varje kull bli...

Av Frida - 16 maj 2020 16:44


... som behöver få komma ut! Vad är väl bättre då än att blåsa liv i den här gamla bloggen. Det finns så mycket som behöver sägas när det kommer till hur vi delar våra liv med djuren, men framför allt behöver jag skriva om avel... Stay tuned!    ...

Av Frida - 30 juli 2015 00:00

Fyra år har gått sedan ni  kom till världen. Gimli, Stina, Gulli & Lima.... Mina älskade små! Mycket glädje har ni spridit här på jorden, och jag hoppas att det blir många år till. En extra varm tanke går till Sebba & Annika som tvingades ta farväl a...

Av Frida - 29 juli 2015 00:15


                 Frasse     Bosse       ... och det är med blandade känslor jag skriver dessa rader... Både lycka och stor sorg. Ett stort grattis till Frasse Fjantsson på fem års dagen!  Hoppas du firas ordentligt idag ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards