Casa DeVeritas

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Frida - 9 september 2009 15:12

... en bläckfisk med åtta armar. Och tre hjärnor. Minst!!!!

Livet går runt i en faslig fart just nu. Till helgen stundar MT, MH, besök från goda vänner, valpköparebesök och annat roligt. Vilket arrangemang det är att ordna ett MH! Om alla uppfödare hade som krav på sig att ordna sina egna MH:n, så skulle nog registreringssiffrorna för Rottweiler sjunka en aning... Vilket hästgöra! Nåja, jag gnäller inte. Mer ett konstaterande :-) Faktum är att detta med mentalitet är bland det roligast jag vet... Filma, poppa popcorn och ha en helkväll med alla MH:n på film. Mmmmm.... Ja, jag vet. Jag är störd...Skäms


Som tur är har jag min lediga helg nu till helgen.

Jag förstår inte hur jag ska hinna med att jobba full tid i framtiden??? Jag har så mycket roligt i mitt liv just nu att dygnets timmar inte riktigt räcker till...

Lyxproblem? Javisst!


Bloggen har bytt portal, utseende och funktioner så vi får se om jag lyckas få upp detta inlägg? Cool

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards