Casa DeVeritas

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Idag....

Av Frida - 18 januari 2010 19:06

... har jag för första gången känt en liten bebbe sprattla i Ambrans mage   

Det var en vild liten rackare som puttade tillbaka min hand när jag envist ville känna mera... Haha, det bådar gott!

Nu jobbar jag denna vecka till, och sedan i början av nästa vecka. Sen cocoonar vi in oss, Ambra & jag, och inväntar småfolkets ankomst.... Åh vad jag längtar!


  

 
 
mLi & Zebulon

mLi & Zebulon

18 januari 2010 20:53

Åh guud så mysigt att känna på magen sådär och känna en liten huligan!! *avvis*

Nämen en sådan gulleplutt på bilden!! *pussa på skärmen*
Ha de jätte bra,
Kram mli & Zeb

http://rackarunge.se

 
Kristin och Buster

Kristin och Buster

18 januari 2010 21:19

Ååååhhhh vad mysigt!!!

http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se

 
Marie-Louise Winroth

Marie-Louise Winroth

19 januari 2010 07:14

Ååååh vilka fladdermusöron den lilla gooodingen på bilden har.
Kramar från Sirrah & Marie-Louise

http://mygganosirrah.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli & Chilli

19 januari 2010 18:58

Jag tror att vi cocoonar oss med er för nu längtar jag nå vansinnigt efter små rosa tassar och hårlösa magar ;)

Kram, kram

 
Ingen bild

Sofie K

19 januari 2010 20:25

Ojojoj, vad spännande!!!:D

 
Ingen bild

Johan och Anna

19 januari 2010 23:58

Mmm! Snart blir det kanske valp-gos!

 
Tina

Tina

21 januari 2010 11:14

Det här är kul!
Ärtan och Ambra ligger ju precis i synk i dräktigheten -
har du en supertrött soffhund, så har jag det med :0)
känner du ett sprattel - ja då gör jag det också, jättekul.
Vad roligt om dom skulle valpa samma dag :0)
Krama om hela ditt mys-gäng.
Kram kram

http://www.tinric.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 juni 2020 12:43

En kort reflektion att ta med sig denna fredag: Vi som konsumenter (läs:valpköpare) styr efterfrågan på valpar. Punkt.  Utan valpköpare som köper valp från mindre bra avelsmaterial, kommer inte den aveln att överleva. Enkelt. Under veckan som g...

Av Frida - 30 maj 2020 08:29


Då var det dags att börja blogga igen! Jag bubblar av frågor som konstant blir fler och fler och nya perspektiv växer fram.  Digging deep… Jag har nyss levererat min senaste kull, närmare bestämt den nionde i ordningen. Och för varje kull bli...

Av Frida - 16 maj 2020 16:44


... som behöver få komma ut! Vad är väl bättre då än att blåsa liv i den här gamla bloggen. Det finns så mycket som behöver sägas när det kommer till hur vi delar våra liv med djuren, men framför allt behöver jag skriva om avel... Stay tuned!    ...

Av Frida - 30 juli 2015 00:00

Fyra år har gått sedan ni  kom till världen. Gimli, Stina, Gulli & Lima.... Mina älskade små! Mycket glädje har ni spridit här på jorden, och jag hoppas att det blir många år till. En extra varm tanke går till Sebba & Annika som tvingades ta farväl a...

Av Frida - 29 juli 2015 00:15


                 Frasse     Bosse       ... och det är med blandade känslor jag skriver dessa rader... Både lycka och stor sorg. Ett stort grattis till Frasse Fjantsson på fem års dagen!  Hoppas du firas ordentligt idag ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards