Casa DeVeritas

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Frida - 13 juni 2012 12:53

Jag kollade mailen i mobilen och hittade ett mail från Team Torving med massor av fina bilder och lovord om bäste killen Frasse. Jag är så tacksam över att han hamnat så rätt. Det som kändes så ledsamt blev så himla fint till slut.
Han sprider glädje likt ingen annan... Och han har en familj som älskar honom över allt annat. Tack för att ni gör för Fjantsson!

         

Av Frida - 13 juni 2012 12:06

Dagarna fullkomligen springer ifrån mig. Jag har ambitioner att hinna med massor, men de förblir just ambitioner... Hmm. Nåväl, datortiden är det som alltid får stryka på foten.
Mycket har jag att fixa med inför uppstarten av nya verksamheten. Innan dess skall det vara sommar, lite ledighet, en hel del jobb och massa annat skoj. Jag har alltid saker att göra, och tur är väl det. Annars skulle jag bli helt förslappad...

Ska försöka hinna med att ladda upp lite lägerbilder inom kort. Vi hade verkligen ett fantastiskt läger! Jag hade så roligt! Och jag var vansinnigt stolt över alla hundar jag har fött upp och deras ägare.... Underbart! Det kommer jag leva länge på.... Tack alla!


Igår fyllde D-kullen 4 år... Hela fyra år!!!! Time flies... Hoppas ni firades ordentligt. Så här såg de ut då de var 8 veckor och redo för vida världen... Gullungarna!

 


Nepp, nu ut i skogen! See ya!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards