Casa DeVeritas

Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Livets orättvisor...

Av Frida - 6 november 2008 19:44

Vem har sagt att det är lätt att leva? Livet är verkligen omsom vin ömsom vatten.

Det sägs att man stärks av motgångar. Det kanske är så?  Vad vet jag. Det känns föga uppmuntrande i detta läge.


Varför är det alltid de fina människorna som drabbas av olycka? De människor som har ett hjärta av guld. Varför?


Frågorna är många. Det gör ont. Förbannat ont. 


Tänk om man kunde trolla....


Jag står på trappan och blickar upp mot en fantastisk stjärnhimmel. Månen lyser i horisonten. Så underbart vacker. Jag sluter mina ögon och önskar....



 
 
Ingen bild

Sabine/Dino

6 november 2008 20:46

Vi sänder en tanke i kväll till de som har det svårt i denna stund.......kramar min Dino och fäller en tår....känner med er såååå.

 
Karolina

Karolina

6 november 2008 21:00

Usch och fy faan vad skit och orättvist. Vi önskar här med, allt vi kan. Vet så väl hur det känns :-(

http://www.kynologia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennifer

7 november 2008 09:44

Ibland känns det som det här med att stärkas av motgångar bara är ren bullshit. Ren jä..la orättvisa är va det är.
Finner inga ord som kan trösta men sänder en stor kram till er alla.

 
Caisa

Caisa

7 november 2008 15:25

Jag och Kråk skickar kramar till barndomshemmet

http://fyrfotingarna.se

 
Ingen bild

Åsa

7 november 2008 19:50

Hej vännen!
Tänker på er alla, väldigt sorligt... Jag har letat fram papperna som vi pratade om, och det stämde det jag sa. Du får kopiorna imorgon.

Skickar en tröstekram från oss till alla inblandade...

Stor kram från Casa Devarox

 
Maria

Maria

8 november 2008 23:24

massor av varma tankar till alla inblandade

http://www.garpenborg,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 juni 2020 12:43

En kort reflektion att ta med sig denna fredag: Vi som konsumenter (läs:valpköpare) styr efterfrågan på valpar. Punkt.  Utan valpköpare som köper valp från mindre bra avelsmaterial, kommer inte den aveln att överleva. Enkelt. Under veckan som g...

Av Frida - 30 maj 2020 08:29


Då var det dags att börja blogga igen! Jag bubblar av frågor som konstant blir fler och fler och nya perspektiv växer fram.  Digging deep… Jag har nyss levererat min senaste kull, närmare bestämt den nionde i ordningen. Och för varje kull bli...

Av Frida - 16 maj 2020 16:44


... som behöver få komma ut! Vad är väl bättre då än att blåsa liv i den här gamla bloggen. Det finns så mycket som behöver sägas när det kommer till hur vi delar våra liv med djuren, men framför allt behöver jag skriva om avel... Stay tuned!    ...

Av Frida - 30 juli 2015 00:00

Fyra år har gått sedan ni  kom till världen. Gimli, Stina, Gulli & Lima.... Mina älskade små! Mycket glädje har ni spridit här på jorden, och jag hoppas att det blir många år till. En extra varm tanke går till Sebba & Annika som tvingades ta farväl a...

Av Frida - 29 juli 2015 00:15


                 Frasse     Bosse       ... och det är med blandade känslor jag skriver dessa rader... Både lycka och stor sorg. Ett stort grattis till Frasse Fjantsson på fem års dagen!  Hoppas du firas ordentligt idag ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards