Casa DeVeritas

Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Frida - 24 maj 2008 16:01

I veckan som gått tävlade både Emma med Conny Jr och Andreas med Cato. Emma och Conny lyckades knipa ytterligre ett 1:a pris i Lkl 1. GRATTIS! Nu är det bara ett kvar till LP:t... :-D

Andreas och Cato debuterade i appellsöket och missade uppflyttningen med några fjuttiga poäng.

Så idag var det dags för tävling igen och denna gången satt allt som en smäck: Cato och Andreas fixade en uppflyttning till lägre klass!!!!

GRATTIS KILLAR!

Jag är så stolt över er och era duktiga hundar som ni förvaltar på bästa sätt! TACK!


Vi är också vansinnigt tävlingssugna nu när alla andra kammar hem resultat efter resultat... Hmmm, den som väntar på nåt gott.... Eller hur var det nu igen?

Ambra och jag har kommit med på en lägre tävling den 1 juni, så jag hoppas att hennes tass är läkt tills dess. Jag med för den delen.... *ler* Få se när Cleo och jag skall våga oss ut...? ;-)


Annars är det ganska lugnt här hemma: Cleo löper, Willy vakar över Jeppe och Beanie boar.... Ambra är väl den som tycker att vi kunde träna lite mer än vad vi gör just nu...

Ja, idag monterade jag ihop valplådan. Beanie hoppade genast i lådan och lade sig där... Bilden säger allt: Nöjd!


Nu ska jag ta en eftermiddagslur.... So long!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards