Casa DeVeritas

Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Frida - 26 juli 2008 16:37

... FY BUBBLAN vilken hetta!
Jag lider med alla hundar. Jag gillar solen och det vackra vädret men när temperaturen kryper över 25 grader så är det inge kul längre.

De rörelseaktiviteter som utförs för närvarande är tur och retur till stranden. Där ligger vi, hundarna och jag, och flyter som flodhästar. Skönt!


Tack för alla SMS, mail och telefonsamtal som peppat Ambra att tillfriskna. Idag ville hon äta mat för första gången och hon har även druckt själv idag. Stora framsteg :-) Hon är sitt vanliga pigga jag och vill hänga med på allt. Det känns hårt att lämna henne hemma då vi går ner till stranden, då simma är det bästa hon vet. Men snart så...


Valparna bara växer och växer.... Herregud, var skall det sluta??? De är ute i sin hage från sju på morgonen till nio på kvällen. De roar sig kungligt vill jag lova.... ;-)


Idag hängde jag upp en spring-pole (läs: kampanordning) som blev en succé!

De har hängt och dinglat i den till och från hela dan.


Imorgon skall vi göra det första valptestet. Gud så spännande det skall bli! Jag återkommer med resultat....


Nä, nu hägrar plurret igen....So long!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards