Casa DeVeritas

Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

DeVeritas Duke Dandelion...

Av Frida - 10 februari 2009 11:52

...är även han mitt i sin blommande könsmognad. Eller hur, Jessica?! ;-)

Duke och matte var på en snabbvisit igår. Vad kul att ni kom förbi! Han är en härlig kille som kämpar på med att försöka  landa i sin nyfunna identitet. *ler*

Jag blir lika glad varje gång jag får träffa något D-barn. De är härliga hundar som är mycket sociala, framåt och arbetsvilliga.

Rid ur stormen nu, så landar de snart skall ni se! Jag vet att D-barnen stundtals har en enkel biljett bokad till barndomshemmet... *skrattar*

Ge alla mina gullungar massor av pussar och kel!!

 
 
Dukes matte

Dukes matte

10 februari 2009 12:25

Åhh.. min pärla! Han är såå go och söt och bäst! Tack för att vi fick komma och promenera med er igår! Men du, enkel biljett? Ja, ibland känns det så :) Men jag kan annars ta en tur-retur. Jag lämnar nu och hämtar hem honom när han landat, så sådär om ett par år kanske :-P
Nää.. han stannar hos mig! Han är ju min goa, fina mysnos som jag inte skulle klara mig utan! Trots hans hmm.. charmiga, jobbiga perioder!

Kram å massvis med pussar från matte å Duke!

http://www.hundenduke.se

 
Karolina

Karolina

10 februari 2009 16:24

Vilken snygg grabb Duken blivit! Mums! Ser ut att ha välsignats med samma benstomme som Beirut :-D Kommer att bli två klossar det där! Massor av pussar på nosen från Berit med familj som hoppas att vi får pussa honom live snart! Kram

http://www.kynologia.bloggagratis.se

 
Caisa

Caisa

10 februari 2009 17:01

SHIT vilken kille!!!

http://fyrfotingarna.se

 
Ingen bild

Åsa

10 februari 2009 17:57

MEN VILKEN GODING!!!!!!!!
Jag måste säga att det är ena riktigt snygga vovvar som Beanie & Condor producerat... Vilka skallar och förbröst de har, och resning... *MUMS*

Sedan verkar de ju ha ärvt en del action från C-kullen... Ha ha ha! Många är de gråa hår som C-barns ägare fått, eller hur Frida, Anneli & Emma?! *asg* Dessutom i sin begynnande könsmognad, lite jobbigt förstår jag. Men rid ut stormen så kommer ni att få riktiga kanonhundar som ställer upp i vått och torrt med en arbetsmoral som heter duga!

Stor kram från gammel mormor/farmor Åsa

 
Melina

Melina

10 februari 2009 22:21

WOW vilken snygg kille! Har du fler på lur ;))

http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=35851

 
Annelie

Annelie

11 februari 2009 10:41

wow grabbarna D är ju riktiga läckerbitar. Ser fram emot att träffa dem!

http://www.tigra.se

 
Marie,tee,peg

Marie,tee,peg

11 februari 2009 18:06

Hallå Frida!!

Vilken snygging,Här har det gott undan
Hoppas man får se dom på lägret.

Ha det så gott Marie & Tee

http://htt://hem.bredband.net/b381531

 
Ingen bild

Emmelie

11 februari 2009 21:33

Så vackert ansikte! :)

 
Ingen bild

C2

12 februari 2009 08:34

Men ... hur gick det här till? Nyss var de ju söta små knyten och snart har de växt om Conrad? Stiliga är de i alla falll :D

 
Marie

Marie

13 februari 2009 00:30

Halkade in hit - vet bara inte riktigt var ifrån men det spelar kanske ingen roll?! Härliga hundbilder - ack för titten!
Marie

http://hundblogg.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

13 februari 2009 23:34

Du vilken bit han är... en biff! Jesus. Var ska det där ta & sluta?
Hörru... skulle inte D-barnen vara i en fulålder? Jag er fanimig inget sånt. Bara snyggon.

Stooorkram Lisa

http://www.krutrut.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 juni 2020 12:43

En kort reflektion att ta med sig denna fredag: Vi som konsumenter (läs:valpköpare) styr efterfrågan på valpar. Punkt.  Utan valpköpare som köper valp från mindre bra avelsmaterial, kommer inte den aveln att överleva. Enkelt. Under veckan som g...

Av Frida - 30 maj 2020 08:29


Då var det dags att börja blogga igen! Jag bubblar av frågor som konstant blir fler och fler och nya perspektiv växer fram.  Digging deep… Jag har nyss levererat min senaste kull, närmare bestämt den nionde i ordningen. Och för varje kull bli...

Av Frida - 16 maj 2020 16:44


... som behöver få komma ut! Vad är väl bättre då än att blåsa liv i den här gamla bloggen. Det finns så mycket som behöver sägas när det kommer till hur vi delar våra liv med djuren, men framför allt behöver jag skriva om avel... Stay tuned!    ...

Av Frida - 30 juli 2015 00:00

Fyra år har gått sedan ni  kom till världen. Gimli, Stina, Gulli & Lima.... Mina älskade små! Mycket glädje har ni spridit här på jorden, och jag hoppas att det blir många år till. En extra varm tanke går till Sebba & Annika som tvingades ta farväl a...

Av Frida - 29 juli 2015 00:15


                 Frasse     Bosse       ... och det är med blandade känslor jag skriver dessa rader... Både lycka och stor sorg. Ett stort grattis till Frasse Fjantsson på fem års dagen!  Hoppas du firas ordentligt idag ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards