Casa DeVeritas

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Frida - 26 juli 2010 07:03

...befinner vi oss på dygn 60 från ägglossning. Nu drar det ihop sig på allvar.

Igår kväll lurades hon ordentligt, lilla Toopataaa (Jeppe kallar henne det )

När jag kom hem efter avslutat jobbpass betedde hon sig lite udda. Hon var lite uppjagad och ville möta min blick. Trampade mig på hälarna vart jag än gick... Tempen visade på 37,0 grader vilket är mer än en hel grad under det normala för henne.

Jag ringde min upplysta förlossningsguru för att bolla med henne och höra vad hon trodde. TACK Helena för ditt aldrig sinande stöd och engagemang!


Sen råddade jag iordning valpningskittet, så nu kan de små komma när de behagar. Jag har bytt adress från och med nu: Valprummet.  (flyttkort kommer ej)Skönt tycker Conny och resten av fyrbeningarna då de har en hel dubbelsäng för sig själva.

>Men det går ingen nöd på mig ;) Cluttan och jag har lyxinkvartering för två, all inclusive-modellen. Så nu gott folk, räknar vi ner.

Vi väntar... Och väntar...

  

Valpfoster 60 dagar.

(bilden lånad från National Geographics hemsida)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards