Casa DeVeritas

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

Idag fyller min lilla prins....

Av Frida - 8 oktober 2008 22:27

...hela fem månader! Det är hemskt vad tiden går. Dels minns jag födelsedagen som i går samtidigt som det känns som att han funnits i all evighet. Vad gjorde jag innan Jeppe? Gud vad mycket tid jag måste haft.... ;-)

Nu bränner han runt i sin gå-stol, lär sig sitta utan stöd och hoppar i sin hoppgunga. Gröt är det godaste som finns och hundarna roar honom i timmar. Och varje morgon när han vaknar spricker han upp i ett solskensleende. Så även om klockan är halv fem, så vaknar man kvickt till liv. Vem kan motstå ett sånt litet charmtroll!?!


 
 
Emma och Conny

Emma och Conny

9 oktober 2008 08:47

Vilken söt liten prins! Ja, de leendena är verkligen svåra att motstå.

Ett jätte grattis till Beans korning.

kram Emma

http://connyochdoris.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

9 oktober 2008 10:13

gullunge!!

http://www.tigra.se

 
Ingen bild

Sabine/Dino

9 oktober 2008 10:48

Ja herre gud va han är söt din Jeppe!
Man blir verkligen glad av att se honom gullungen. Dino har lite samma effekt med sitt glada mottagande på morgonen när man slår upp ögonen och han ser ut som om man varit borta minst en vecka, ja man blir klarvaken! Hihi barn och hund parallellen igen.... ja mycket är olikt men mycket är som vi kan konstatera väldigt lika också.
Kramis / Sabine

 
Maria

Maria

9 oktober 2008 11:09

Men hallå vad söt! och stort grattis till korningen! Jag har precis läst riesens blogginlägg ifrån tävlingen, hans matte vekar ha haft samma uppfattning om situationen som du. Jobbigt för alla inblandade. Stor kram!

http://www.garpenborg.se

 
Åsa & Mr T

Åsa & Mr T

9 oktober 2008 13:16

Ja, jag maila dig om viltspår :) GRATTIS till lillkillen och korning! Kram från ett soligt Skåneland!

http://www.nogg.se/Titan

 
familjen Lasses

familjen Lasses

9 oktober 2008 18:16

Grattis världens finaste Jesper som gått (i gå stolen i a f) och blivit 5 månader. Kommer ihåg när vi spanade in din imponerande kalufs på BB och nu är du stora killen med ännu mera hår! Tant Karolina ska pigga på sig så att hon kan komma förbi och pussa dig en annan dag isället! Kramar i massor från Karolina, Pär och Bängen & Beirut

http://www.kynologia.bloggagratis.se

 
Dukes matte

Dukes matte

10 oktober 2008 15:09

Vad söööt han är! Diggar verkligen den bruna mössan skarpt!
Nu har vi nyss kommit hem från en härlig skogsstund! Vi är hemma tills på tis, vi har älglov ;). Kanske kan komma förbi innan jag drar vidare neråt?
Kram från oss!!

http://www.duke.bloggagratis.se

 
maria

maria

13 oktober 2008 10:31

ÅH, vilken söt Jesper i nalleluva, den kan han inte ha när ni promenerar bland folk för då blir det väl till att stanna nonstop - lika farligt som att vara ute och gå med söt valp. och såklart JÄTTE grattis till korningen. Hoppas du öppnat en flaska skumpa och firat!

http://www.garpenborg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 juni 2020 12:43

En kort reflektion att ta med sig denna fredag: Vi som konsumenter (läs:valpköpare) styr efterfrågan på valpar. Punkt.  Utan valpköpare som köper valp från mindre bra avelsmaterial, kommer inte den aveln att överleva. Enkelt. Under veckan som g...

Av Frida - 30 maj 2020 08:29


Då var det dags att börja blogga igen! Jag bubblar av frågor som konstant blir fler och fler och nya perspektiv växer fram.  Digging deep… Jag har nyss levererat min senaste kull, närmare bestämt den nionde i ordningen. Och för varje kull bli...

Av Frida - 16 maj 2020 16:44


... som behöver få komma ut! Vad är väl bättre då än att blåsa liv i den här gamla bloggen. Det finns så mycket som behöver sägas när det kommer till hur vi delar våra liv med djuren, men framför allt behöver jag skriva om avel... Stay tuned!    ...

Av Frida - 30 juli 2015 00:00

Fyra år har gått sedan ni  kom till världen. Gimli, Stina, Gulli & Lima.... Mina älskade små! Mycket glädje har ni spridit här på jorden, och jag hoppas att det blir många år till. En extra varm tanke går till Sebba & Annika som tvingades ta farväl a...

Av Frida - 29 juli 2015 00:15


                 Frasse     Bosse       ... och det är med blandade känslor jag skriver dessa rader... Både lycka och stor sorg. Ett stort grattis till Frasse Fjantsson på fem års dagen!  Hoppas du firas ordentligt idag ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards