Casa DeVeritas

Direktlänk till inlägg 5 september 2009

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Av Frida - 5 september 2009 16:06

Vinst i bruksklass i Sandviken idag. Äntligen fick Ambra CERT! Tjohooooo vad jag är glad! Min fina fina tjeja! Det var hon värd :-)

Dino visades på bästa sätt och uppförde sig exemplariskt. Detta placerade honom på en 2:a placering i juniorklass med HP. "Lady Gaga" gjorde susen Sabine! Stort grattis till en finfin prestation!


Kram från en mäkta stolt Frida :-)

 
 
Ingen bild

A-K

5 september 2009 16:44

WOW! STORT GRATTIS!!!!

 
Ingen bild

Pernilla

5 september 2009 17:30

Halloj
Stort Grattis till certet, Kram

 
Ingen bild

Sofie K

5 september 2009 17:55

JÄTTEGRATTIS!!!:)

 
Ingen bild

Adakligan

5 september 2009 20:11

GRATTIS till CERT!!

 
Ingen bild

Maria

5 september 2009 20:28

ett stort grattis till certet, och förstås till din egenuppfödda Dinos framgång- verkligen verkligen roligt att läsa.
Lycka till framledes :-) Kram

 
Camilla & DeNiro

Camilla & DeNiro

5 september 2009 20:52

Stort grattis till Fina Ambra!!

http://camillan.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

5 september 2009 21:19

Stort GRATTIS!!!!!
Nu är det bara att fortsätta ånga på :-)

http://winniehurst.bloggagratis.se

 
Berit

Berit

5 september 2009 21:26

Å vad glad jag blir!!!! Stort grattis till farmor och brorsan! Vad duktiga ni är! Och snygga :-D
Kramar Berran med familj

http://www.kynologia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mormor Åsa

5 september 2009 22:24

ÄNTLIGEN!!!!!!!! Det är hon verkligen värld, snyggare och trevligare hund får man leta lääänge efter :-) Säger jag som inte alls är partisk... *asg*

Hoppas att hon fick en härlig kväll med sitt ben ;-) Håller tummarna för imorgon!

Grattis också till Sabine och Dino, HEJA HEJA!!!! Ni är grymma!!!!

Kram Åsa

 
Ingen bild

Marie-Louise W

6 september 2009 10:37

Fyyyyyy fan va glad jag blev när jag läste detta inlägg. ÄNTLIGEN !!!!! Skam den som ger sig!
Massor av kramar från M-L & Sirrah

 
Ingen bild

Jennifer

6 september 2009 18:16

**********GRATTIS**********

Kram Jennifer

 
Ingen bild

M-L

6 september 2009 19:31

Om skvallret som nått mina öron stämmer så har ju Ambra fått cert nr 2 nu på söndagen. Jag hoppas svallret stämmer!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 juni 2020 12:43

En kort reflektion att ta med sig denna fredag: Vi som konsumenter (läs:valpköpare) styr efterfrågan på valpar. Punkt.  Utan valpköpare som köper valp från mindre bra avelsmaterial, kommer inte den aveln att överleva. Enkelt. Under veckan som g...

Av Frida - 30 maj 2020 08:29


Då var det dags att börja blogga igen! Jag bubblar av frågor som konstant blir fler och fler och nya perspektiv växer fram.  Digging deep… Jag har nyss levererat min senaste kull, närmare bestämt den nionde i ordningen. Och för varje kull bli...

Av Frida - 16 maj 2020 16:44


... som behöver få komma ut! Vad är väl bättre då än att blåsa liv i den här gamla bloggen. Det finns så mycket som behöver sägas när det kommer till hur vi delar våra liv med djuren, men framför allt behöver jag skriva om avel... Stay tuned!    ...

Av Frida - 30 juli 2015 00:00

Fyra år har gått sedan ni  kom till världen. Gimli, Stina, Gulli & Lima.... Mina älskade små! Mycket glädje har ni spridit här på jorden, och jag hoppas att det blir många år till. En extra varm tanke går till Sebba & Annika som tvingades ta farväl a...

Av Frida - 29 juli 2015 00:15


                 Frasse     Bosse       ... och det är med blandade känslor jag skriver dessa rader... Både lycka och stor sorg. Ett stort grattis till Frasse Fjantsson på fem års dagen!  Hoppas du firas ordentligt idag ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards