Casa DeVeritas

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Frida - 22 februari 2010 06:57

...är verkligen S K I T!

Tänk vad man är beroende av internet i dagens läge. Nästan lite läskigt.

Jag har haft en datakrasch, storlek stor. Så i stort sett alla mina mail är borta. Så har ni mailat mig den senaste tiden, och inte fått svar: maila gärna igen :)


Jag höll även på att uppdatera hemsidan med vårens aktiviteter (hoppas det finns kvar) när allt rasade.

Jag har planerat in en Lydnadshelg 4-6 juni i Enköping. Mer info kommer inom kort.

Och herr Päron fortsätter att öka sitt midjemått.... Han är nu två och en halv vecka gammal och är alldeles underbar!

Igår behagade herrn att öppna sina blå också... Jag började just undra om han någonsin hade tänkt bli en seende valp. Vilken tur att vi var överens på den punkten ;)


Med tanke på att det blev som det blev med E-kullen, dvs endast ett litet gossebarn, så har jag bestämt mig för att para Cleo redan till sommaren.

Att hitta en hane är sannerligen inte lätt. Jag vet precis vad jag vill ha, men det verkar vara svårt att finna. Jag är liksom inte beredd att jämka. Och hittills har det alltid fallit på något...

Men nu har jag hittat en intressant gosse som jag studerar under lupp. Få se om han går vidare till final...? ;)


Här kommer lite färska bilder på underverket, på hans trötta mamma och på min lille eminenta kennelpojke J.


Ha en underbar dag!



 


 


  


Svår att få på bild för tillfället. Han roterar som en Duracelldriven ostkrok :)


Urmjölkad mamms....


... som njuter av att "rinna" ur soffan ett tag.... Denna gen har nedärvts starkt till hennes tidigare barn :) Undrar om lillen får den med??

 

Min lilla hjälpreda som äääääälskar "lillavlalpen"!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards